2013. január 4., péntek

Welcome home from the USA! :)

Jelentem: hazaérkeztem a 2 hetes fantasztikus Amerikai utamból. Csodálatosnál is csodálatosabb élményekkel gazdagodtam (pl. megnéztem egy éjféli misét Szenteste, ami egészen hihetetlen, pedig nem vagyok vallásos, illetve Miami tengerpartján is sétlhattam egyet. Gondoltam megosztom veletek:) Szóval először is, I WISH YOU A HAPPY NEW YEAR!, másodszor pedig jelezném, hogy holnaptól megújult erővel térek vissza az ÖSSZES blogba! :) És köszönöm a türelmeteket! :)
Puszi, Rebi :)

2 megjegyzés:

  1. végre örülünk h viszajöttél! neked is nagyon boldog új évet kivánok!!biztos h jó lehettett ott kint lenni :)))) már allig várjuk az új részeket MINDENHOVA!!!! :)))))))) és tényleg jó h itt vagy és irod a blogot mert már kesztem depis lenni h elfelejtettél minket:(( de hál isten nem igy lett!:)))várjuk az új részeket :)) gyorsan:)

    VálaszTörlés
  2. igyekszem vele, csak kicsit lassabban megy, mint hittem :) de beindulok mostmár ígérem:)

    VálaszTörlés