2012. november 14., szerda

17. Béke

Sziasztok! Több közérdekű infoval is kell jönnöm. 1: fogalmam sincs milyen időközönként lesznek új részek a blogokban mert a magyartanárnőnkkel elszaladt a ló, ha leérettségizek jól megverem! :D 2: a barátnőm aki az elbűvölő szörnyeteges blogot vezeti ( Stephanie) valószínűleg egy kis ideig nem fog tudni részt hozni, és elnézéseteket kéri, de családi okokra hivatkozva nincs ideje rá, meg még a gépe is elromlott, úgyhogy szegénykémre rájár a rúd:/ Na csak ennyit akartam, és hogy légyszi legyetek türelemmel. Puszika x

fogyika ♥ :) 


-Végre… -dörgöltem a szemeimet mikor megcsapta őket az éles fény. Megint szabadonengedtek minket. Igazából nem tudom mi volt a jó abban, hogy én is itt töltöttem az éjszakát. Vagyis igazából tudom. Ha lehet méginkább összemelegedtünk Zaynnel.
-Alig vártam, hogy végre kiengedjenek.
-Én is.
-Butuskám, neked nem is kellett volna bent maradnod!
-De én veled szerettem volna lenni. Mert ha nem is közvetlenül, de közvetve az én hibám volt ez az egész rendbontásos ügy. Úgyhogy jóvá akartam tenni valahogy, vagyis inkább úgy mondom, hogy ki akartam venni a részem a büntetésből is.
-Felesleges volt. Semmi közöd nem volt az egészhez. Csak Eric nagy pofája miatt szabadult el a pokol. Meg mert képtelen vagyok türtőztetni magam ha valaki felidegesít.
-Ha hazamegyünk alszunk egy hatalmasat, aztán mindenért kárpótollak szerelmem… -bújtam közelebb hozzá és már a homlokunk összeért. Meg akartam csókolni.
-Nagyon szép a szerelem. Csak ki tudja meddig fog tartani!
-Kussolj Saade vagy nem felelek magamért!
-Vissza akarsz kerülni?
-Esküszöm, hogy megérné, ha közben téged összeverhetnélek…
-Tudod mit szívem gyere! Ne foglalkozz ezzel a jelentéktelen emberrel! Ne kínozzuk magunkat a társaságával! Inkább aludjunk egyet. Mi nem voltunk képesek ilyen mocsokban álomra hajtani a fejünket.
-Jajj bocsánat, Amber hercegnőnek tollpelyhes párna kell egy fehér habos franciaággyal, hogy el tudjon aludni!
-És az ciki ha valaki nem alszik el a mocsokban? Na jó hagyjuk, szia Eric. –fogtam meg Zayn kezét, majd elindultunk hazafelé.
-Tuti tele vannak az újságok ezzel az egész üggyel.
-Ne érdekeljen most, csak a jó meleg kád víz, a nagy franciaággyal. Tollpárna…
-Te… -puszilta meg az arcom.
-Akár… de előtte alszunk egy nagyot!
-Nem tudom kibírom e addig.
-Ki fogod kicsim. Állva elalszom.
-Jó, de akkor gyorsan aludjunk. –nevetett fel.
-Úgy is lehet?
-Megoldjuk!

Gyorsan hazamentünk. Anyu kissé meglepődve vette tudomásul, hogy Zayn is jött velem, mert beszéltünk ugye, és elmeséltem neki, hogy összevesztünk.
-Addig bemegyek a fürdőbe és…
-Jó kicsim menj csak. –nyomtam egy puszit a szájára, ő pedig bement. Utána mikor meghallottam a víz csobogását odafordultam anyuhoz.
-Figyelj… segíts, kérlek!
-Hallgatlak!
-Hát szóval… csak segíts, valamit ki kell találnom Zaynnek!
-Na mi van, romantikus estére készültök? Még csak negyed négy!
-Nem baj, de szeretném kiengesztelni. És hát … miután segítettél szeretném, ha…
-Jó elmegyek itthonról. Nem vagyok kíváncsi a nyögéseitekre!
-Anyaaaaa!
-Tényleg egyébként sokszor voltatok már együtt?
-Egészen pontosan egyetlen egyszer, drága anyukám.
-És? –húzogatta a szemöldökét.
-Mi és?
-Jó volt?
-Anya! Esetleg azt nem akarod megkérdezni hogy milyen pózban csináltuk?
-Minden érdekel kicsim, tudod, hogy nyitott típus vagyok!
-Én viszont nem nagyon szeretném veled megbeszélni a személyes jellegű… intim kérdéseket.
-Akkor ki kell próbálnom!
-Az életeddel játszol, anya! Ezt meg sem hallottam.
-Jól van na, vicceltem. –nevetett fel.
-Egyáltalán nem vicces. Ne legyél olyan klimaxos punci aki behajtja a kis tizenéves pipiket, hogy bekebelezhesse…
-Dehogy is, minek nézel engem!
-Jó, csak szép vagy és nem szeretném, ha elszeretnéd a barátomat! Na ne fecsegjünk annyit, hanem segíts mert Zayn kiszabadul és oda a meglepinek!

Kb 10 perc alatt megbeszéltük, hogy mit fogok csinálni meglepi gyanánt Zaynnek. Egy tök jó ötlettel állt elő anyu, miszerint: gyújtsak meg pár gyertyát, öltözzek vadító fehérneműkbe és hajtsam be rajta a szexuális vágyaimat. Aztán anyu lelépett. Gyorsan bementem Zaynhez, megfürödtem én is. Reménykedtem benne, hogy nem gyullad ki a lakás amíg mi a fürdőben vagyunk. Előbb jöttem ki, mint ő, így volt idő arra, hogy felöltözzek a szexi ruháimba. Bementem a gardróbba, azt a helyet jelöltem ki öltözőnek.
-Amber! Hol vagy?
-Shhhh bébi egy pillanat. Csak feküdj le, mindjárt megyek én is, de ne aludj el!
-Mire készülsz?
Magamra aggattam a legszebb combfixemet, belebújtam a legszebb magassarkúmba, a legszebb fehérnemű szettembe, majd beálltam az ajtóba, csábosan nekitámaszkodva annak. Elég gyorsan vert a szívem, sohasem csináltam még ilyesmit azelőtt.
-Khm..
-Azta… -maradt tátva a szája, és felült. Egy pillanatra sem vette le rólam a tekintetét miközben lassan odasétáltam hozzá és az íróasztal melletti széket letéve elé, kihízó pózban melléültem. Kezei automatikusan felém indultak, de rájuk csaptam.
-Nem, nem! Majd ha szólok, hogy lehet!
-Érzem, hogy az a pillanat most jött el, kicsim! –nyúlt felém megint, és végigsimított a karomon, majd a csípőmön megállapodott a tenyere, és az ölébe húzott.
-Remélem most nem szándékosan húztad keresztül a számításaimat!
-ellenállhatatlan vagy! –nomta ajkait enyéimre. Egy jólesőt sóhajtottam.

Az egész együttlétet a vad szóval jellemezném. Teljesen beindítottam őt, és ez engem is teljesen beindított. Vadul csókolt, közben gyorsabb tempót diktált. A nyakát harapdáltam. Egyik kezemet a fejem fölé vezette és ott a párnához leszorította. Másik kezemmel a hátát karmolásztam gyengéden.

-Egyszer tuti kikészítesz… -motyogta, miközben a hátamat simogatta. Mellkasán pihent a fejem.
-Anyu ötlete volt. –mosolyodtam el, és finoman a mellkasát kezdtem el cirógatni.
-Tényleg… Anyukád?
-Finoman fogalmazva nem kívánt itthon maradni.
-Pedig maradhatott volna. Bevettük volna őt a következő menetbe! –nevetett fel.
-Ezt meg sem hallottam! Mocsok…
-Jó, ezzel csak azt akartam mondani, hogy az anyukád… hát jó nő.
-Persze.
-De nálad senki sem tökéletesebb, na. –ölelt magához. –Tudod, hogy nagyon szeretlek?
-Én is téged. –mosolyodtam el. –Akkor… szóval… kibékültünk? –nem válaszolt, csak megcsókolt.
-Ezt igennek vehetem?
-Igen.

Képtelen voltam elaludni, pedig nagyon fáradt voltam. Éreztem, hogy egyre nehezednek a szemhéjaim, mégsem jött álom a szemeimre. Zayn úgy aludt, akár egy kisbaba. Annyira aranyosnak és védtelennek tűnt. Mintha semmisem aggasztaná abban a pillanatban. Olyan ártatlan és kedves volt. Ujjaimat óvatosan jártattam a bőrén. Végigvezettem őket a tetoválásain, épphogy érintve a bőrét. Meg sem érezte valószínűleg, ugyanis nem mozdult meg. Mindenki arra vágyik, hogy fontos lehessen valakinek. Hogy valaki úgy érezze, nélkülünk szegényebb lenne az élete. Valamiért úgy érzem, hogy én most találtam rá arra a valakire, akinek ezt jelentem. És aki ezt jelenti nekem!
Csengettek. Idegesen kaptam magamra egy hálóköpenyt és megnéztem, hogy ki az, még mielőtt újra csengetett volna, ezzel biztosan felkeltve Zaynt. Ugyanis erre is megmocorgott…
Kinyitottam az ajtót.
-Te?

3 megjegyzés:

  1. Huhha hat ez nagyon jo lett.. Nagyon tetszik.. Es sztem az a faszfej eric lesz..siess a kovivel xx

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett gyorsan a köviket.már várom :))))))))))))

    VálaszTörlés