2012. november 1., csütörtök

14. Az este...

Sziasztok, meghoztam az új részt :) Jó olvasást! :) Holnap valószínűleg nem lesz új rész, mert strandra megyek a barátnőimmel :) puszika


Úgy érzem ez a szám nagyon jól megy ehhez a részhez! ♥

 Megcsókolt. Puha ujjaival végigsimított gyengéden a mellkasomon, majd a karomon levezette és megfogta a kezem. Közben egy percre sem szakította meg a csókot. Hajába túrtam finoman, és még közelebb húztam magamhoz. Finoman a hátam alá nyúlt és óvatosan megemelve felállt velem.
-Leesünk a tetőről! –suttogtam.
-Dehogy. –mosolyodott el, majd az ölében bevitt és óvatosan lefektetett az ágyra.
Óvatosan kiráncigáltam a nadrágjába begyűrt inge alját, és kezemet végigsimítottam a derekán a gerince mentén. Sóhajtott egyet és nyakamat halmozta el apró csókokkal.
-Amber… -suttogta, miközben kezeimet a nadrágja körül simítottam végig, épp hogy érintve a bőrét. Ajkaimat megint az övéire nyomtam és fordítottam helyzetünkön. Az ölébe ültem, miközben elkezdtem megszabadítani az ingtől, ami a felsőtestét takarta.
-Amber! –megfogta a kezem.
-Valami baj van?
-Hát csak, hogy… én nem akarok semmit sem erőltetni! Csak akkor csináljuk, ha te is akarod. Azt akarom, hogy minden tökéletes legyen… ha úgy érzed nem állsz készen, én.. –befogtam a száját egy csókkal.
-Egész életemben rád vártam… -suttogtam közel hajolva a füléhez, mire elmosolyodott édesen és fordítva helyzetünkön fölém tornyosult.
-Szeretlek. –suttogta mielőtt újra megcsókolt. Válláról óvatosan lefejtettem az inget és apró csókokat hagytam rajta. Felsóhajtott.
-Kinder tojás. –nevettem fel, célozva a trikóra, ami még rajta volt.
-Muszáj. Hideg van és karcol a mellbimbóm. –nevetett fel, mire nekem is hasonlóan kellett tennem. Karcol a mellbimbója. Hát ez nagyon tetszett…
Lerángattam róla azt is, így szabaddá vált előttem a felsőteste. Végigsimítottam a kezem a hasán, és a derekán megállapodott. Közben kibújtatott a ruhámból. Egy kicsi zavarban éreztem magam, mert a ruha típusa miatt nem viseltem melltartót. Szájtátva nézett végig fedetlen felsőtestemen. Nem is értem, egyszer már látott így…
-Annyira gyönyörű vagy…
Elmosolyodtam és még inkább zavarba jöttem. A nyakamtól kezdve csókolt végig egészen a bugyimig. Aztán ott megállt és a köldököm körül puszilgatott. Nagyon tetszett, amit csinált, picit meg is markoltam az ágyneműt…
-Holnap Xfaktor… basszus! –horkantam fel, miközben ő felnézett.
-Hát köszi szépen. –nevette el magát.
-Jajj ne haragudj, ez most csak így eszembe jutott! –fogtam a fejem miközben felültem.
-Izgató…
-Jól van na, ne haragudj! –másztam az ölébe és nyakát kezdtem el puszilgatni. Hanyatt döntöttem és végigpusziltam a felsőtestét. Sóhajtott egy aprót.
-Hogy?
-Tessék? –nézett le rám.
-Hogy mondtad?
-Én már nagyon kész vagyok… -mosolygott, és láttam rajta, hogy igazat mond… meg éreztem is… el kellett mosolyodnom. Finom mozdulatokkal kezdtem el kicsatolni az övét, majd a gombját megtámadva kilazítottam, és megszabadítottam a nadrágjától. Kezemet végigsimítottam a boxerén, mire ő halkan felnyögött.

Végig puszilgattam őt, miközben ő rajtam tevékenykedett. Csodálatos volt. Gyengéden harapdáltam a vállát és a hátát simogattam.

-Hol voltál eddig? –kérdeztem, miközben ő engem ölelt, a kézfejemet simogatta én pedig csak mellkasára hajtva fejemet hallgattam a szívverését.
-Nem tudom. –mosolygott és megpuszilta a homlokom. –Eddig Eric volt melléd rendelve.
-Jajj ne is mondd… akkora csalódás az az ember. És holnap nézhetem az irritáló gúnyos pofáját egész nap… semmi kedvem és még a dalt se választottam ki. Még a keretet se tudom, hogy milyen stílusú dalt kell előadni…
-Majd elkísérlek. –mosolygott.
-Jó ötlet ez? Nem akarom, hogy megint balhé legyen, mert tényleg kitesznek onnan engem.
-Nem lesz baj. É nem fogok nekiugrani. –mosolygott.
-Aha, az addig rendben is van, de rá már nem vennék mérget. Istenem, mennyivel egyszerűbb lenne az életem távol tőle… csak az Xfaktor miatt nem szaladok el most azonnal. Ha nem lenne addig futnék míg el nem hagyom!
-Miután megnyerted a show-t elmegyünk egy kicsit messzire. Mit szólsz?
-Tetszik az ötlet édes. –mosolyogtam, majd egy puszit nyomtam a szájára.



-I, I love you like a love song baby, I, I love you like a love song baby…
-Selena?! –motyogott mellettem Zayn.
-Ahj miafaaaaaaaaaaaasz…
-Csörög a telefonod …
-Huuuh?
-Csörög a telefonod, cicám..
-Selena Gomezzel? Megölök valakit! Utálom azt a nőt, hogy lehet, hogy ő a csengőhangom.
-Utálod Selenát? –nézett rám kerek szemekkel Zayn.
-Nem szimpi. –rántottam meg a vállam és felkaptam a csörömpölő készüléket.
-Huh?
-Neked is jóreggelt Amber! HOL A FENÉBEN VAGY?
-Szia anya!
-Ne tereld a témát!
-Csak köszöntem! Egyébként Zaynnél vagyok. Élek és virulok.
-Jó, de azért nem gondolod, hogy illett volna egy kurva sms-t idedobnod, hogy mindezeket megtudhassam és ne ugorjon ki a szívem kora reggel, hogy hol van az én egyetlen kislányom?
-Anya ne drámázz már, vele mentem el! Csak nem ettek meg az UFO-k, vagy erre nem gondoltál? Tudod, randink volt!
-Azt is megértettem volna, hogy dugtok valahol.
-Köszi anya… roppant finom tudsz lenni ha szeretnél. –mosolyodtam el miközben csóváltam a fejem. Zayn is csak vigyorgott.
-Most leteszlek, szia!
-De vá.. –nyomtam ki a telefont.
-Az agyamra megy néha! –másztam vissza Zayn mellé az ágyba. –Jóreggelt, kicsim. –mosolyodtam el.
-Neked is. Hol reggelizünk?
-Ilyen kis haspók vagy? –simogattam meg az említett területét.
-Kicsit. –mosolyodott el.
-Na akkor megyek készülni és sietek, nem venném a lelkemre, hogy éhenhaljon az én kis zabagépem!
-Én? Nem tudom ki pusztított el este 3 brazer twistert! –nevetett fel, majd ő is kimászott az ágyból.

Hamar elkészültünk és Zayn hazavitt.
Anyu ahogy meglátott egyből a nyakamba vetette magát, utána pedig egyből a fülembe sutyorgott, hogy reméli védekeztünk. Nem is ő lenne ha kihagyta volna a lehetőséget, hogy leégethessen. Zayn is kínosan vigyorgott, mert még arra se vette a fáradságot, hogy olyan hangerővel suttogjon, hogy ő ne hallja. Ami nála a suttogás, az az, hogy kb 5 méterre is hallani lehet amit mond… Na mindegy. Semmi kedvem nem volt ahhoz, hogy betipegjek ma az Xfaktorba. Erichez volt a legkevesebb kedvem a mai napon, erre belőle kapok a legtöbbet. Egész nap a tegnap éjjel járt az eszemben… annyira csodálatos volt minden… éppen mosolyogtam, amikor Eric drága megjelent.
-Nem vigyorogni jöttél ide, vagy tévedek? –köszi szépen. Tapló…
-Bocsánat, hogy élek te bunkó!
-Van valami probléma?
-Ne ugass ebbe bele te kis birka!
-Birka?
-Hát ez a haj kb…
-Kussolj Eric, vagy szájba csaplak! Engem sértegethetsz, de a barátaimat ne merd, vagy nem állok jót magamért!
-Mit csinálsz? Megütsz? Sok kis köcsögért? –ekkor lekevertem neki egy pofont. Kidülledtek a szemei, annyira meglepődött. De ahogy elnéztem Harry is…
-Jól van, Amberlynn… jól van. –sziszege a fogai közt, majd hatalmas ajtócsapódással távozott.
-Miattam nem kellett volna! –fancsalodott el Harry képe.
-De igen is, hogy kellett! Nem tudja már, hogy hol a határ!
-Aranyos vagy! –ölelt magához.
-Khm… -hallottam meg egy ismerős hangot.

4 megjegyzés:

  1. ÉDES ISTENEM ROHADT JÓL ÍRSZ. KURVAJÓ LETT LETT EZ A RÉSZ. SIESS A KÖVETKEZŐVEL. a másik blogodba teszel részt?x

    VálaszTörlés
  2. ez is nagyon jó lettt de mikor jön ide A Köviii mert már várjuk de nagyon ügyi vagy :)))))))

    VálaszTörlés
  3. OMG! rohadt jól írsz :$ Kérlek siess a kövivel, mert meghalok :DD
    Puszii ^^

    VálaszTörlés