2012. október 22., hétfő

4. Hercegnő Kínából

Sziasztok, Megjötteeeeem :D Jó olvasást:) 




Nagy nehezen találtunk egy Zayn számára megfelelő édességboltot. Ahogy beért eltátotta a száját mint egy kis óvodás.
-Két éve itt élek de még sohasem láttam ennyi édességet egy helyen! –nézett körbe bűvölettől csillogó szemekkel.
Miután felvásárolta a fél boltot elindultunk a park felé.
-Jaj de rég lógtam már olyanon! –mutattam egy mászókára, ami a kis játszótérhez tartozott.
-Minden megoldható! Gyere! –fogta meg a kezem mosolyogva és odafutottunk. Zayn letette a cukrokat a padra és az egyik dőlt létra felé vette az irányt, aminek elég magasan volt az első foka. Beakasztotta a lábát, megkapaszkodott, majd a másikat is. Aztán fejjel lefelé lógott. Elkezdett hintázni.
-Nínó nínó nínó! –vinnyogott mint egy mentő autó.
Odaálltam fölé és néztem, hogy mit művel. Elég közel kerültem hozzá, így a fejünk szinte egymagasban volt.
-Na mit művelsz itt, te kis idióta?! –nevettem fel.
-Nem tudom. Kiélem a második gyerekkorom! Próbáld ki, nagyon jó! –mászott le arról a valamiről.
-Én oda nem bírok felmászni, nem érem fel!
-Segítek!
-Hogyan?
-Megemellek. –tette egyből, ahogy kimondta. Belekapaszkodtam a vascsőbe és beakasztva a lábaimat lejjebb fogtam rajta. Zayn mélyen a szemembe nézett. Aztán megcsókolt… ha nem lettem volna tisztában azzal, hogy mennyire magasan vagyok, tuti, hogy elengedtem volna a csövet, annyira elgyengültem, ahogy puha ajkai hozzáértek az enyémekhez. Furán és érdekesen esett le a dolog, hogy már legalább egy perce csőrözök vele és hevesen küzdenek a nyelveink a dominanciáért…
-Za..yn.
-Jajj… basszameg… ne haragudj! Ez csak úgy… véletlen volt!
-Véletlenül smaciztál le? –néztem rá mosolyogva. –Véletlenül maximum elesni lehet!
-Mármint úgy értem, hogy nem tehetek róla…
-Miért, megtámadott a szád? Optimus fővezér átvette az irányítást?–nevettem fel, majd lemásztam a mászókáról.
-Szörnyen sajnálom ez nagyon ciki… -pirult el.
-Ne aggódj emiatt! Semmi baj.
-Azt hiszem inkább hazamegyek, mielőtt még egy idiótaságot elkövetek. –fancsalodott el az arca.
-Mire gondolsz? –mosolyogtam kedvesen. Erre ő elkapta a derekam és megint megcsókolt. Elmosolyodtam, és tarkójára simítottam a kezem.
-Most már megcsináltad, nem maradsz inkább velem? –néztem aranyszínű szemeibe, melyek elsötétültek…
-Jobb ha most megyek…
-Ahogy gondolod.
-Hazakísérjelek? –mosolyodott el. Ezaaaaz, visszajött az a Zayn, akit eddig ismertem.
-Hazatalálok, köszi. –mosolyodtam el. Nem bírom… még egyszer utoljára..
-Akkor .. szia. –nyomott egy puszit az arcomra, én viszont elfordítottam a fejét és megcsókoltam. Vadul kapott ajkaim után, és felemelt. Pár percig így voltunk, aztán letett, és a másik oldalra is adott egy puszit az arcomra.
-Szia. –mosolygott, majd elment. Szívem majd kiugrott a helyéről.
-Baaaazzzzzzmeg… te hülye, hülye hülye! –ütöttem a fejem, mikor leesett, hogy most „megcsaltam” Ericet. Egy vérbeli idióta vagyok…
Önmagamat marcangolva mentem haza.



Zayn szemszöge:

Másnap reggel…

A nappaliban ücsörögtem TV-t nézve, kávét szürcsölgetve, készen az Xfaktor felé, mikor Perrie bejött az ajtón.
-Szia drágám, hát te? –mosolyodtam el és őszintén meglepődtem, hogy átjött ma reggel. Nem válaszolt, csak odacsörtetett hozzám rettentő ideges fejjel és elkezdett ütni az újsággal, ami a kezében volt.
-Mit jelentsen ez? Mit? –ordítozott velem vérben forgó szemekkel.
-De hát micsoda? –néztem rá értetlenül és lefogtam a csuklóját, hogy ne üssön tovább a papírlapokkal.
-Ez! Ez itt! –emelte fel az újságot és egy képre mutatott, amin Amber és én vagyunk a parkban.
-Ez… -lehajtottam a fejem. –Nem tudom mi ez. –motyogtam.
-Ez itt?! Ez a kapcsolatunk vége, Malik! –vágta hozzám az újságot. Felnéztem rá és utána akartam szólni, de a meglepődöttségtől hang se jött ki a torkomon. Sóhajtottam egy nagyot és elgondolkodtam rajta, hogy vajon megérte e… hiszen letisztáztuk Amberrel, hogy csak barátok vagyunk. És továbbra sem akarok változtatni ezen!



Amber szemszöge:

-Jóreggelt! –mosolyogva léptem be a fiúk termébe, de csak Harry, Niall és Zayn volt itt. Zaynre pillantottam, aki összeráncolt szemöldökkel, rettentő morcos képpel köszönt vissza nemtörődöm stílusban, miközben rám sem nézett. Kikerekedtek a szemeim és Harryre pillantottam, aki csak legyintett egyet.
-Mit énekelsz ma drágám? –mosolyodott el Harry, de valahogy nem tudtam viszonozni azt a mosolyt.
-Coldplayt és Rihanna-t. –mosolyogtam.
-Remek, kezdheted is.
-Once upon a time, somebody ran, somebody ran away saying fast as I can…
-Hamis. –szólt bele Zayn. –Újra! –végrre felnézett rám, a térdére könyökölve támasztotta meg a fejét. Fogalmam sincs mi ütött belé, bár úgy érzem köze van a tegnaphoz. De nem értem, mivel mikor elváltunk mosolygott és jó volt a kedve… mellesleg ő csókolt meg először engem.
-Once upon a time somebody ran, somebody ran away saying fast as I can…
-Hamis…
-De…
-Hamis. –ismételte meg. A sírás fojtogatott már, remegő hangon kezdtem bele.
-Once upon a time, somebody ran, somebody ran away saying fast as I can… I’ve got to go… I’ve got to go-o. Once upon a time we fell apart…
-Hamis.
-Baszd meg akkor! –sírtam el magam és kirohantam a teremből. Remegett mindenem. Berohantam az öltözőbe és a földre rogyva elkezdtem sírni.
-Amber. –nyitott be valaki. Felnéztem, már amennyire láttam egyáltalán a szemembe folyt összes szemfestékemtől.
-Harry! –álltam fel, és odarohanva hozzá magamhoz öleltem.
-Mi történt köztetek? Mert ezt nem teljesen értem. Oké, hogy neki rossz kedve van, mert Perrie szakított vele, de..
-Mi? Perrie szakított vele? Mert?
-Elvileg valami újságban smárolós kép jelent meg róla, meg ez másik lányról.
-Basszameg! Basszameg! Én hülye! –ütöttem a fejem.
-Mi van? Ezt most már tényleg nem értem.
-Semmi, csak… mindegy, ölelj meg! –sírtam el magam megint. Teljesítette a kérésem és percekig csak a hátamat simogatva ölelgetett.
-Megtartalak plüssmackónak, jó?
-Ha simogatod a hasam benne vagyok! –mosolyodott el, majd letörölte a könnyeket az arcomról. –De most már nincs sírás, értve vagyok?! –mosolygott.
-Igen. –mosolyodtam el én is.
-Megpróbálod újra?
-Minek? Csak azt kapnám, hogy hamis!
-Beragasszam a száját?
-Nem túl jó ötlet. –hallottam meg a hangját Harry háta mögül. –Beszélhetnénk?
-Öhm, már itt sem vagyok! –szaladt ki Harry, Zayn pedig bejött és becsukta az ajtót. Nekitámaszkodott háttal.
-Mivan? Hamisan éneklek, kész.
-Sajnálom, ritka szar napom van…
-És akkor rajtam kell kitölteni a mérgedet? Tudom, hogy benne voltam én is abban, hogy Perrie elhagyott, de képzeld nekem is van barátom, és őt is elárultuk ezzel a csókkal!
-Tudom, tudom, tudom, tudom! –jött oda hozzám és lefogta a testem mellett a kezeimet, mert annyira hadonásztam miközben beszéltem, hogy félő volt, hogy felpofozom véletlenül. –Nem akartalak megbántani, ne haragudj.
-De haragszom! Baromi igazságtalan voltál velem!
-Nem akartam. –hajtotta le a fejét.
-Tudom. –emeltem fel neki, és kedvesre váltott a hangom. Végigsimítottam az arcán. –hozzuk helyre ezt valahogy.
-És mégis hogyan? Én szeretem Perrie-t…
-Én pedig szeretem Ericet. És téged is nagyon megkedveltelek, de csak és kizárólag, mint barátot.
-Igen. –mosolyodott el végre valahára.
-Akkor barátok? –nyújtottam kezet neki.
-Barátok. –fogta meg és kezet ráztunk. Aztán megöleltem őt.
-Na hogy is volt az a Princess of China? –mosolygott. –Gyere!

3 megjegyzés:

  1. Ritkkkaaaaa jóóóóó.:D így mondom magamnak így este, hogy hátha feltettél ide is egy részt.:D a faszt, hoztál 3at.:DDDD és mind a 3 nagyon jóó lett.:D siess nagyon a kövikkel.:DDD ♥

    VálaszTörlés
  2. BAAAAAAAAAZDMEEEEEEEEEEEEGGG EZ KURRVVVVVVAAAAJOOOOOO.... AZZZZTTAAAAA ROHAAAAADT. IMADOOOOM A BLOGODAT BASSZUS EXTAZISBA VAGYOOOK... UHHH NAGYON REMELEM H ERIK ES AMBER SZAKITANAK PERRIE MEG NEM FOGADJA VISSZA ZAYNT ES AKKOR TALAN OSSZEJONNNNEKK.. URISTEN KEDVENC BLOGOM. RIHADT TEHETSEGES VAGY. KURVA JOL IRSZ!! NA JO BEFOGOM CSAK MEG ANNYIT HOGY HOLNAP HOZZZAAL RESZT KEEEEEEEEEEEEEEERLEEEEKKK :))) <33333

    VálaszTörlés
  3. jajj köszönöm szépen:$ aranyosak vagytok:) nemsoká hzom az új rész :)

    VálaszTörlés