2012. október 28., vasárnap

Segítséééééééég! :)

Aloha, szépségeim! Megint blogajánlóval jövök és érdekelne a véleményetek!

Az alaptéma a következő:

Egy lány a főszereplő (ki hinné.., amúgy a neve Jade lenne) Zayn nővérével elválaszthatatlan barátnők voltak addig, amíg Jade-nek el nem kellett utaznia Amerikába pár évre. A történet onnan kezdődne, mikor visszatér a lány Londonba. Találkozik ZAYN-nel (ki mással, imádom♥) és egy idő után bele fog zúgni a barátnője időközben felnőtt kisöccsébe :)

Na?? :)

11 megjegyzés:

  1. jujj ez nagyon cunciiii.:DD én tuti olvasnáám.:DD úgyhogy akár el is kezdheted írni! ;DDD

    VálaszTörlés
  2. elkezdtem, csak nem tudtam megéri e feltenni :) tele vagyok ötletekkel :)

    VálaszTörlés
  3. TEDD FEL!TEDD FEL! GYERÜNK! ja és ide is hozhatsz új részt..xx

    VálaszTörlés
  4. belinkeled? amúgy ami a a "kukkants be" -ba írva van blog nem tudom megnyitni :( az kiről szól? ez az My neighbor love...

    VálaszTörlés
  5. megadod a twitter nevedet, ha van?

    VálaszTörlés
  6. Tetszetős ! Én biztos olvasnám ! :D

    VálaszTörlés
  7. http://jadeturner1d.blogspot.hu/ akkor olvasd mert szerintem nagyon jó!

    VálaszTörlés
  8. barátnőm twittere, de én is ide járok fel. közösködünk♥

    VálaszTörlés