2012. október 25., csütörtök

8. Felkérés

Aloha! :D Ez egy elég csofi rész lett, de a következőben nyáladzok nektek egy sort:) Na millió puszi:) 




-Amber! Csipkedd magad, mert elkésünk! –rikácsolt rám Zayn, aki a folyosón kifordulva vágtatott el mellettem. Megcsapott az illata.
-Istenem… -szívtam mélyet a levegőből.
-Khm. –mosolyodott el mögöttem Harry.
-Izébizé… őőő . –Oké. Sohasem voltam még ekkora lúzer, mint mostanában. Valahogy vonzom a cikis helyzeteket…
Nem szólt semmit csak nagy mosollyal elsétált mellettem. Nem mondom, neki is nagyon finom illata volt…
Egy konferenciára mentünk. Fogalmam sincs minek kellettem én ide, de ahogy látom a többi Xfaktoros is eljött ide. Leültem az egyik lány mellé, akinek sajnos még a nevét se sikerült megjegyeznem. Nem tudom, hogy juttatta tovább a közönség… na mindegy.
-Ma arról fogunk beszélni nektek, mi, a mentoraitok, hogy mivel jár a hírnév. Szeretném, ha elsőként a One Direction tagjai nyilatkoznának pár szót ezügyben, hiszen ők nagyon fiatalon lettek sikeresek, nagyjából úgy, ahogy sokan közületek. Például Ms. Janner.
-Köszönjük. –lépett elő Zayn. Hoppá… szépen megborotválkozva, sötétkék ing, fekete farmer. Szívdöglesztően festett…
-Szóval csak arról lenne szó, hogy… na jó, szerintem nem mondok semmi újat azzal, hogy a popszakma nagy felelősség. Kamerák loholnak a nyomodban hangulatodtól függetlenül, és nem mondhatod a lesifotósoknak azt, mint a rajongóknak, hogy bocsi, ma nincs jó napom. De ez csak egy a sok közül. Vannak olyan esetek is, amikor nem vállalhatod fel a szerelmedet, mert félted, nehogy szétszedje őt a média… -ekkor mélyen a szemeimbe nézett. Éreztem, hogy elönt a pír, majdnem felgyulladt a fejem. Rosszul voltam, minden bajom volt.
-Bocsánat, elnézést a késésért, csak dugóba kerültem! –hallottam egy ismerős hangot. Túl ismerőset… aztán mikor hátrafordultam meg kellett győződnöm arról, hogy tényleg nem káprázik a szemem.
-Na ne! Ez meg hogy kerül ide?
-Mr. Saade lesz az új mentorunk, mert engem kitettek innen. –csóválta a fejét Zayn.
-Te… tessék?
-Zayn, kérlek…
-Nem, ez teljes mértékben így van! Kitették innen őt! –kontrázott rá Harry.
-De hogyhogy? –értetlenkedett a mellettem ülő csaj.
-Azért, mert Mss. Janner-rel közelebbi kapcsolatba került és ez nem fért össze a munkájával. Lázadozó sms-eket kaptunk amelyben azt fejtették ki az emberek, hogy látták őket kettesben egy állatkertben, és hogy biztos ezért jutott be Ms. Janner. Mert Zayn megbundázta. Úgyhogy ultimátumot adtunk neki, vagy megtartja a munkáját, vagy Ms. Janner távozásra kényszerül.
-És ő Ms. Janner mellett döntött. –mosolyodott el Harry. Egy szó nélkül felálltam és odamentem Zaynhez. Megöleltem őt.
-Sajnálom. –suttogtam.
-Nincs mit sajnálnod. –mosolyodott el. –Én döntöttem így.
-Köszönöm, rettentő hálás vagyok drága.. –sutyorogtam, hogy más ne hallja.
-Azt hiszem nem ezért jöttünk ma ide! –pillantottam a lázadozó Ericre. Te jó ég.. ez most azt jelenti, hogy ő lesz a mentorom?

A megbeszélés keservesen lassan zajlott, és alig vártam már, hogy vége legyen. Beszélni szerettem volna Zaynnel, mert ez nem maradhat ennyiben.
Aztán végre véget ért, és sort keríthettem rá. Elsők közt távoztam onnan, ő pedig az utolsók közt. A jegyzeteibe bújva jött ki.
-Zayn, beszélhetnénk?
-Oh… persze. –mosolyodott el kedvesen.
-Csak arról lenne szó, hogy…
-Jaj de édes, komolyan! Azt hiszem van egy tisztázatlan ügyünk te kis senki. –mosolygott Zayn képébe Eric, majd megragadta őt és a falnak lökte. Zayn elnevette magát.
-Nevetséges vagy! Nem hiszem, hogy ezzel a technikával kellene megtartanod a barátnődet.
-Nem kéne kussolni, kis gyökér? Egyetlen mozdulattal eltörlek mint a gyufát!
-Fiúk ne csináljátok! Egyáltalán neked miért áll feljebb? Megcsaltál! Azzal kavarok, akivel akarok!
-De ezzel itt?  Hát hogy néz ki? Mint egy…
-Kussolj Eric, vagy nem felelek magamért! –meredtem rá tűzben forgó szemekkel.
-Nem csodálom, hogy kibasztak innen. Rontod a műsor színvonalát!
-Szerintem veled fog csökkenni a műsor színvonala. Sőt, lehet, hogy el se jutsz odáig, mert körbekürtölöm, hogy megbízhatatlan vagy, aki kihasználja a nőket. Hm.. jut eszembe… rajtam kívül Zayn még 4 lány mentora… mit szólnának hozzá ha kiderülne, hogy szoknyapecér vagy…
-Meg ne merd! –szorította meg a csuklómat!
-Engedd el amíg szépen mondom!
-Mert? –röhögött Zayn képébe, miközben egyre erősebben szorított.
-Mert letöröm a kezed, ha fájdalmat mersz okozni neki.
-Aha… akkor ezt nézd. –lépett hátrébb és lendítette a kezét. Zayn elém állt. Eric megütötte őt, Zayn pedig a nyakának ugrott.
-Meg ne lássam!
-Elég, fiúk! –téptem le Zaynt Ericről és elé álltam.
-Takarodj! –sziszegtem a fogaim között.
-Ch… -ment el.
-Barom. –törölte meg a száját Zayn.
-Basszus.. vérzik. Jól vagy?
-Nincs semmi baj, csak a fogamnak nyomódott neki, ennyi.
-Mutasd csak, hagy nézzem. –fogtam meg baloldalt a pofiját és közelebb hajoltam.
-Nem érdekes, tényleg, csak… egy… szóval… -egy kicsit zavarba jött.
-Gyere! –fogtam meg a kezét és az orvosi szoba felé kezdtem el húzni őt.
-Hová viszel?
-Csak beragasztom a sebedet! –mosolyogtam és betoltam őt a szobába.
-Beragasztani? De hát.. –ekkor becsuktam magunk mögött az ajtót és befogtam a száját rengeteg puszival. Nem szó szerint a száját, mivel arra nem adtam neki puszit. Viszont elhallgatott...
-Ambeeeeer… -sóhajtott fel, mikor kicsi szabadon engedtem. Nem bírom nélküle…
-Gyógypuszik! –kapcsoltam fel a villanyt.
-Au… a retinám! –nyavalygott.
-Jó, nekem is fájt. –nevettem fel.
-Van itt valaki?
-Igen Mrs. Madison én vagyok, Amber.
-Oh Amber.. és a szépfiú. –mosolyodott el, miután benyitott.
-Csak felszakadt szegény szája… -mosolyogtam.
-Értem én, itt se vagyok!
-Én is megyek szívem, sok a dolgom. –mosolyodott el.
-Jó, persze. Megértem. Öhm nálam alszol?
-Szeretnéd? –mosolygot.
-Nagyon örülnék neki.
-Akkor igen. Majd kilenc fele átmegyek. –nyomott egy puszit az arcomra.
-Akkor szia.
-Szia. –mosolyogva csuktam magamra az ajtót és szélesre szaladt a szám. Megint együtt… jó esélyekkel indulok este!

4 megjegyzés:

  1. Mindjárt neki állok olvasni de először itt vár rád egy díj *.* :D http://feelthelove1d.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  2. jaaajj istenem hahaha ezt most megkapta a kis eric...hihihi. nagyon jó lettt úristen imádooom*-* gyorsan siess a kövivel :)))xx

    VálaszTörlés
  3. Juuuj nagyon tetszik ^_^
    És máris várom az új részt xd :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen a díjat, holnap kiteszem! ♥

    köszi :) *.*

    VálaszTörlés